REGULAMIN ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET
Market Oświetleniowy działający pod adresem www.oprawy.sklep.pl prowadzony jest przez "OUTLED" Sp.z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Wólczańska 265
NIP 729-270-20-42
Firma OUTLED Sp. z o. o. nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.
Dla klientów z Łodzi dostawa GRATIS!

§ 1
Wstęp

1. Kupującym może być osoba fizyczna pełnoletnia, osoba prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna zwana dalej Klientem.

§ 2
Cena

1. Ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23%.
2. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, ubezpieczenia, pobrania.
3. Ceny podawane są w złotych polskich i obowiązują tylko w przypadku zamówień internetowych.
4. Zastrzegamy sobie możliwość zmian cen.
§ 3
Płatności

1. Płatność za zakupiony towar można realizować w następujący sposób:
- za pobraniem 
- przelew/przedpłata na wskazane konto
- przelew/termin płatności - tylko dla Klientów, z którymi współpracujemy dłużej, po spełnieniu ustalonych warunków określonych osobno dla każdego Klienta.

§ 4
Zamówienia

1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Marketu Oświetleniowego należy zamawiać przy pomocy formularza z koszykiem zakupów umieszczonego na stronie www.oprawy.sklep.pl
2. Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu w rozumieniu kodeksu cywilnego. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją warunków zawartych w niniejszym regulaminie. Zamówienia z błędnymi lub niepełnymi danymi nie będą rozpatrywane. 
3. Każdy Klient aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym musi się zarejestrować *, podając swoje dane adresowe oraz kontakt telefoniczny i email. Zamówienie od nowego Klienta może być przez pracownika sklepu potwierdzane przez e-mail lub telefonicznie. 
* Istnieje możliwość zakupu bez rejestracji Klienta, ale w tym przypadku przewidziane są tylko dwie formy płatności :
• przelew/ przedpłata na wskazane konto
• za pobraniem
4. Chcąc kupić większą ilość produktów lub produkt, którego nie ma w ofercie sklepu należy wypełnić formularz kontaktu - tą drogą jest możliwe ustalenie szczegółów (w tym także ewentualne rabaty).
§ 5
Terminy realizacji

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16:00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą po godzinie 8:30 następnego dnia roboczego. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje poprzez email informacje o złożonym przez siebie zamówieniu. Nie potwierdzenie w ciągu dwóch dni roboczych zamówienia przez Klienta będzie traktowane jako rezygnacja. 
2. Standardowo towar wysyłany jest do kupującego do 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Bieg terminu realizacji rozpoczyna się od dnia wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku przedpłaty lub od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku opcji "za pobraniem". Termin realizacji liczony jest do dnia wysyłki i nie obejmuje czasu transportu. 
3. W przypadku niestandardowego terminu realizacji (dotyczy dużych wysyłek lub zamówień złożonych ), termin dostawy będzie ustalany indywidualnie z Klientem. W przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji zamówienia niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie Klienta.
§ 6
Wysyłka towaru

1. Towar dostępny w magazynie zamówiony do godz. 12.00 jest wysyłany tego samego dnia, zamówienia po godz. 12.00 są realizowane dnia następnego.
2. Zamówienia na towar, który obecnie nie jest dostępny w magazynie, (opcja „na telefon” ) są realizowane w czasie 2-5 dni roboczych. W przypadku gdyby termin realizacji miał się przedłużyć, Klient zostanie o tym poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
3. Złożone zamówienie, które nie może zostać zrealizowane w całości z powodu braku towaru będzie anulowane lub wysyłane częściowo za zgodą Klienta.
4. Koszty przesyłek:

Waga do 1 kilograma:
- przelew/przedpłata - 12 zł*  
- za pobraniem/płatność przy odbiorze - 12 zł* 

Waga od 1 kilograma do 30 kilogramów:
- przelew/przedpłata - 14 zł* 
- za pobraniem/płatność przy odbiorze - 14 zł*
*(najdłuższy bok < 140 cm) 
5. Koszty przesyłki są doliczane do faktury jako usługa transportowa.
6. Przesyłki o wartości powyżej 300 zł są wysyłane na nasz koszt w przypadku przelewu/przedpłaty (zapis nie obejmuje produktów objętych promocją). 
7. Towar zakupiony na przedpłatę jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie podanym w szczegółach potwierdzenia zamówienia, trwa to około 2 dni.
8. Realizowane zamówienia zawsze są potwierdzane drogą e-mailową lub telefoniczną.

§ 7
Zwroty towaru

1. Zgodnie z "Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów" istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego wysyłkowo przez Klienta w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Zwracany towar po przesłaniu protokołu zostanie odebrany od Pańśtwa na nasz koszt. Produkty muszą być zapakowane w oryginalnym opakowaniu, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, muszą być kompletne i zaopatrzone w oryginalną dokumentację razem z dowodem zakupu. Towar może zostać zwrócony tylko w porozumieniu z obsługą sklepu www.outled.pl Nasz sklep nie przyjmie paczek za pobraniem.
2. Zwrotu zapłaty za towar dokonujemy przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w terminie 7 dni . Zwracamy koszty przesyłki.

§ 8
Gwarancja

1. Oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe, nie posiadające wad fizycznych i prawnych.
2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie karty gwarancyjnej produktu.
3. Datę rozpoczęcia gwarancji wyznacza data dokumentu zakupu. Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest karta gwarancyjna wraz z dokumentem zakupu. 
4. Sprawdzenie stanu i zawartości przesyłki pod względem ilościowym przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Przed odebraniem przesyłki należy więc sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w czasie przyjęcia przesyłki sporządzić protokół szkody z kurierem oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

§ 9
Reklamacje
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem Marketu Oświetleniowego, przesłać informację na adres e-mail: reklamacje@outled.pl lub przekazać informację telefonicznie pod nr 660-316-478. 
3 .Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien sporządzić w obecności kuriera protokół reklamacyjny i na tej podstawie zostanie rozpatrzona reklamacja. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon . Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich otrzymania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
§ 10
Postanowienia końcowe

1. Dane osobowe podawane przez Klienta są poufne i będą przetwarzane tylko w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe nie będą w żaden sposób udostępniane (w tym sprzedawane) innym firmom, instytucjom ani osobom prywatnym. 
2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania produktów ze sprzedaży. 
3. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem. 
4. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. 
5. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia (kolor w przypadku możliwości wyboru itp) należy umieścić w polu dodatkowe informacje formularza.
6. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu 
7. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.